onsdag 17 oktober 2012

Today!

Idag har jag varit i skolan och jobbat, hehe va inte det lite uppenbart. Men sen gick jag till min kompis och spelade. Vårt play station 3 gick sönder för rätt så länge sedan och nu har vi beställt ett nytt ps3. Kul det kommer antagligen imorgon eller i över morgon. Det blir kul. Jag har spelat Black ops med min kompis idag och MW3. Det var kul. Jag kan rekomendera Black ops. http://www.youtube.com/watch?v=NH6JIMraNnc. Jag har också fått låna NHL 12 av min kompis för vi sålde alla ps3 spel när vi blev av med vårt ps3.
 Vi visste inte att det skulle hända att vi köpte ett till. Men det blir kul. Jag ska köpa Fifa 13 också. Idag menas jag var med min kompis så plockade mina syskon ännu mer äpplen.
Visa 20121017_180259.jpg i bildspel

Det blev jätte mycket!
HEJDÅ!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar