lördag 6 oktober 2012

Halmstad

Idag va jag i Halmstad. Jag var med pappa på handikapp dag typ. Det var rätt så kul. Men jag var tvungen att gå upp kl 06:00. Jag va skit trött men sen blev det bättre fram på dagen. Vi åkte kl 07:21 med tåg till Halmstad. Vi skulle vara där 09:00 men vi hade aldrig varit där förut alltså till den villan förut. Jag har ju varit i Halmstad förut. I alla fall så tog vi inte tåget som gjorde så vi kom till stationen 4 minuter innan. För det var typ 2 till 3 kilometer dit. Det ligger ungefär vid Halmstads äventyrsland. Vi kom fram och jag och pappa bråkade om att vi skulle åka åt olika håll. Men tillslut hittade vi Villa Polux.När vi kom fram så fick vi frukost. Sen hade poäng promenad och sen va det något som heter tre kamp, som man kastade tennis bollar i rutor så fick man poäng. Jag vann inte. Men jag hade en anledning jag sitter i rullstol. Men min pappa kom ju trea och han sitter i rullstol så man kan säga att jag är mycket yngre än han. Vi körde sen teräng körning med rullstolar. Jag kom 4 sekunder efter pappa. Men det är inte så konstigt min pappa har ju vunnit över en SM vinnare i teräng. Jag får väll helt klart träna lite mer. Sen åt vi lunch. Det var buffe med alla kött sorter typ. Sen pratade och gick vår väg. Sen gick (åkte) till bibloteket. Bibloteket i Halmstad är skit coolt.
 Sen åkte vi till stationen och sen hem. Så vi fick väll en bra dag. Skönt ändå att vara hemma. Aja hejdå!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar