onsdag 3 oktober 2012

Då var det nu igen

Jag har ont i magen och har ont i huvudet. Jag är sjuk som ni nog har läst. Jag är hemma idag. Jag skulle vilja vara i skolan för att jag gick till optikern igår och böjde till mina ny glasögon. Jag har inte kunnat spela fotboll i skolan eller med mina syskon eller bara med ett syskon men jag var då med pappa och satte åt de. För att dem ramlade av hela tiden. Jag kom inte in till optiker för dörren gick inte att öppna från ute hållet. Men det gick att öppna från inne hållet hehe. Mamma sa att vi (kanske) ska åka till Stockholm. Jag vill åka till Kaknästornet och centrum. Jag älskar stor städer. PS Kaknästornet är detta.
 Det är ett fint torn i Stockholm. Centrum är detta:
 Alltså Stockholm Centrum hehe. jag tyckte att det var nödvändigt för er som inte kunde något om Stockholm. Stockholm är också Sveriges huvudstad. Ja gillar inte den gamla delen av Stockholm. Jag gillar mer nytt. Jag tycker det låter som att jag bara säger (skriver) vad jag gillar och inte gillar med Stockholm. Men vi får hoppas att ni tycker om det ändå. Det skulle vara kul att få åka utomlands någon gång kanske. Till Köpenhamn eller New York. Det var det ända så länge som jag hade och säga men jag kan ju säga hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar