lördag 15 september 2012

Lördags mys!

Jag ska fika med min farmor skriver bara lite. Ska dricka kaffe och äta bulle. 
Har varit ute och tagit typ 1000 bilder med farmors kamera. Hehe. Jag har också chillat. Jag har spelat fotboll med en ny boll. Den är inte den bästa men den är bra! Hehe och här bara en bild från när jag var i Malmö i somras.
En bild jag tog från Malmö!
Vi skulle ta tåget kl:09 40. Sen sa dem att det blev buss ersättning för tåget. För nästa tåg gick inte fören kl:10 55 så då bestämde vi oss att vänta på nästa tåg eftersom att det tar 2 och en halv timme och åka dit med tåget . Men det tar dubbelt så lång tid med buss typ. Med vi menar jag farmor och jag hehe. Jaja vi åkte tåg då och på tåget hittade vi två lediga platser. annars var det fullt. Så vi hade tur riktig tur. Jag köpte en fralla som var sjukt god. Jag älskar sådana frallor. När vi va framme så tog vi bussen till Turning Torso. Alltså bussarna går 2 minuter efter varandra hela tiden typ. Men iallafall så när vi var där så gick vi in på en resturang. Det var rätt fint där.

 
Ja sen gick vi till bussen igen. Där träffade vi någon kille eller gammal man som visade oss var vi skulle gå av.
När vi skulle till swedbank arena. Där fanns det ju två arenor en gammal och en ny. Den gamla var vit och den nya var svart.

Sen tog vi bussen till kronprinsen. Där vi åt på Burger King och där var några jobbiga personer som blåste pommes på varandra med sugrör. Ja jobbigaste middagen någonsin. Jaja sen åkte vi hem med tåget. Sen när vi kom hem var vi jätte trötta. Hejdå på alla tittare!   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar